apachen

Man får vara glad att huvudet sitter fast

Kategori:

Det här med att vara glömsk åstadkommer vissa besvär ibland, vilket gör att det stundtals är lite jobbigt.
 
Men Zack alias Tott alias The demoliten man Birgersson /Strömberg slår nog sin egen fars rekord.
Det funkar väl bra för honom nu när hans far påminner honom, men han lär nog få stora besvär när han ska börja rodda hushållet själv :)
 
På menyn idag så stod det stekt falukorv och potatismos.
 
Ungen kommer ut i köket när jag står och gör moset.
 
Öhh , farsan när ä dä mat ??
Det är klart nu fick han till svar.
Jag vill slå igång diskmaskinen så jag slevar upp deras mat på deras tallrikar så jag får in grytan i diskmaskinen.
 
Ungen står och glor när jag slevar upp moset.
Han är lite slemmig i halsen så han säger .........jag spottar ut slemmet innan jag äter och går in på toan ....ca 4 meter.
Under tiden så slevar jag upp falukorven och sätter mig vid bordet .
 
Kommer ungen ?? Nää
Efter 5 minuter så kollar jag till ungen , då ligger han i sängen.
 
Men vafan gör du här ?? Ville du inte ha mat??
Ungjäveln stirrar storögt på mig ......Ä dä mat nu ????
JAAA ...Du var ju för fan ute i köket och såg när jag slevade upp moset!!!
???? GJORDE JAG ????
 
Ibland undrar jag om inte ungen går på någon form av knark 🙂
 
Jag måste be den lokala knarklangaren att sluta sälja så stora kvantiteter till ungen för risken finns ju att han svälter ihjäl 🙂

Kommentarer


Kommentera inlägget här: