apachen

Luktfritt kan va bra

Kategori:

Vissa saker kan vara roande andra mindre roande , i detta fall känns det som jag missat själva poängen men om två stycken av tre vrider sig av skratt måste det ha varit roligt :)
 
Knoll å Tott har varit på båtresa med sin mor , vid 22 tiden så öppnas dörren och de knallar in med orden ....Ä DÄ NÅN HÄR ??
 
Ja , jag är här svarade jag
Ä dä nån mer här ? var nästa fråga .
 
Rutinerad som jag är började jag ana oråd .
Båda ungarna kommer fram till mig och Knoll säger - Jag vloggar lite ( eller va fan det heter ) och ska hålla på med datorn , får jag det ?.
Information som han aldrig ger annars,så jag blev rätt säker på att nu jävlar kommer ungjävlarna göra nått sattyg.
Men jag svarade , Ja , varför skulle du inte få det ?
Jag frågade Zack svarade Knoll .
 
Nu blev jag helt övertygad om att de skulle hitta på nått sattyg och att jag skulle bli drabbad för det skulle aldrig falla Knoll in att fråga Tott om datorn.
Knoll kör upp sin mobil i ansiktet på mig och säger säg hej .
Jag lyder , men är vaksam .
 
Tott smyger upp bakom mig , Knoll börjar flina lite och gå iväg bakom mig , då sprutar nån av dom med en sprejburk nått jävla skit rätt på flinten .
 
De hade köpt nått jävla skit i någon affärjävel i stockholm som hette pruttsprej ......OM skiten bara luktat övergödd mök är väl en sak, men skiten stank helt obeskrivbart , sur jävla ost blandat med fem dagars armsvett kombinerat med fotsvett från helvetet OCH det skiten sprutade de rätt på min nyduschade flint .....Å så började de asgarva .
 
Pedagogisk och lättroad som jag är började jag framkalla diverse pedagogiska gutturala läten i stil med .....MEN FÖR FAN , HELVETE VAD DÄ LUKTAR , FÖR FAN , FY FAN osv osv .
Detta framkallade ännu mer skrattsalvor och resulterade i ytterligare en dusch av denna avskyvärda odör rätt på flinten.
Det i sin tur framkallade mer pedagogiska ord från min mun och för att undvika att få en dusch till på flinten ställer jag mig upp .......STORT MISSTAG .....jag fick en dusch rätt i ansiktet vilket resulterade i att Tott ligger dubbelvikt på golvet å skriker av skratt .
 
När detta planerade mordförsök avslutas säger kottarna , usch va dä stinker , vi går hem till mamma.
 
Så nu sitter jag här nyduschad ( igen) med korsdrag i en stinkande lägenhet och undrar lite smått .......varför drabbas alltid jag och inte deras mor ??
 
Men roligt hade dom .....antar jag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: