apachen

Lomhörd .

Kategori:

Livet som förälder och deras prövningar tar aldrig slut .
Som små utsätter de sina föräldrar för diverse lekar och experiment som går helt fel eller överstyr .
När de blir lite större kommer andra prövningar .
 
Idag så skulle de spela spel ihop , vad vet jag ej , Tott lånade min dator och Knoll tog deras och sen loggade de in på något spel .
Knoll kom på den lysande iden om att de skulle använda skype så de kunde snacka med varandra .
För informationens skull ska jag väl säga att datorerna står i varsitt rum men det är max 5 meter mellan dom .
Knoll har egen skype så Tott fick logga in på min.
 
Det är väl iofs inget konstigt med att använda skype ändå och de har hörlurar på sig så det borde inte störa mig så mycket .
Det är bara ett litet problem , vi har bara ett headset med mikrofon .
Vilket innebär . Knoll pratade i headsetet med mikrofon och Tott satt i vardagsrummet och bokstavligt talat vrålade ut sina kommandon till Knoll . Och av någon oförklarlig anledning skulle dörrjäveln vara stäng till rummet vilket direkt inte ökade hörbarheten hos Knoll.
 
Lägg sedan till att Tott gärna referera det de spelar och eftersom Knoll satt i ett annat rum med dörren stängd så har han suttit å vrålat från 16,00 till 00,30 när jag gav upp och sa det var läggdags .
 
Man får vara glad för de textar vissa program på TV , för att höra vad de sa var omöjligt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: