apachen

Är alla män idioter ????

Kategori: Och annat

Det här med att vuxna män har svårt att motstå en utmaning och på ett eller annat sätt ska spänna musklerna och visa att man kan bättre , tål mer osv osv brukar oftast förklaras med att vi män är idioter .
 
Jag har i dagsläget kommit fram till en vetenskaplig förklaring till detta oförklarliga fenomen .
 
Knoll och Tott har fått någon form av spel som ENBART riktar sig mot den manliga delen av befolkningen , står dock inget om det på kartongen men jag är rätt övertygad om att INGEN kvinnlig varelse skulle anta utmaningen av den enkla anledningen att den fyller ingen som helst funktion mer än att visa man är en idiot.
 
Spelet innehåller en jävlans massa godis , typ sockerpiller med olika smaker och i olika färger .
Varje färg har två smaker, en som smakar gott och en som smakar ruttet ägg , rutten fisk eller någon annan inte allt för trevlig smakupplevelse .
Spelet går ut på att man snurrar på en skiva och får reda på vilken färg man ska välja sen har man ca 50 % chans att få en som smakar gott .
 
Mina muppungar och en lånemupp ska förstås spela .
En av dom fick en som smakade ruttet ägg och gick och spydde till de andras stora glädje .
Vid ett tillfälle så spydde alla tre ute på tomten .......man kan ju då tro att de ger upp, men i helvete heller, är det en utmaning så är det "på`t igen å spy fler gånger " är det som gäller .
 
Jag står i köket och studerar dessa små mindre begåvade varelser och tänker för mig själv ..........det manliga könet har inte goda utsikter till att få bort idiotstämpeln de föds med .
Varför i helvete spelar de om de vet det kommer smaka fan ????
 
Man kanske kan tro att jag skulle kunna motstå detta spel med det resonemang jag nyss presenterat .
 
Jag ska upplysa eventuella läsare att jag tillhör det manliga släktet vilket resulterade i att jag inte kunde motstå utmaningen utan gav mig in i spelet med en del kräkreflexer som enda resultat .
 
På frågan varför män beter sig som idioter är svaret : För vi ÄR idioter .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: