apachen

Rent eller inte

Kategori:

Att städa tillhör inte min favoritsyssla, men idag har jag haft så trälit att det enda alternativ som fanns kvar var att städa ....dessutom ser det ut för att behövas :)

Glad i hågen .....eller det var jag ju inte :) .....men oavsett sinnestillstånd så beslutade jag mig för att städa.
Jag röjer upp lite i köket och plockar fram dammsugaren.
När jag startar den nyss nämnda tingesten så sipprar det ut en svag doft .............sipprar kanske är en underdrift , då jag har en dammsugare som man kan använda i garage så blåste det rejält ut en svag doft .........iofs så är väl en svag doft även det en klar ,väldigt klar underdrift.....det stank utav helvete.

EN av mina högt älskade söner , ni får gissa vem, hade vid något tillfälle spillt ut någon form av vätska och tänkt " fan vad tid jag sparar om jag suger upp det med dammsugaren".

Säga till sin far att man gjort så känns som lite överkurs, han märker väl så småningom att jag gjort det .......Å DET KAN NI GE ER FAN PÅ HAN GJORDE !!!!!

Skiten har legat och jäst i vet inte hur lång tid , men det var som att köra huvudet i en septitank.

Nåja , jag slipper ju städa idag .....alltid något

Kommentarer


Kommentera inlägget här: