apachen

Att visa sig på styva linan

Kategori: Hur tänkte han?

Till er som inte har barn.
Det här med att barn testar sina föräldrars tålamod är en klar underdrift.
Jag har som bekant en 13 åring (Knoll) och en 11 åring ( Tott) boendes hos mig, det beror uteslutande på att jag är deras far :)
 
Dessa två individer är som natt och dag när det kommer till beteende. Knoll tillhör den typen som är på tok för slö för att anstränga sig, så han ställer inte till några besvär alls.
 
Tott är Knolls raka motsats, vi testar allt .....tänka efter före är ett begrepp som är totalt överskattat är hans filosofi.
Idag hade han 3 tjejer hemma hos sig, han är tydligen populär hos den typen av individer ;).
OCH naturligtvis så ska ungjäveln spela pajas .......ja jag vet , det är ett manligt drag :)
 
Vad gör han ???
Ungjävel hänger sig i ventilationen , ni vet de där små "tallrikarna" som sitter i taket.
Är de gjorda för att hålla en vikt på 45 kg ?
Nä, definitivt INTE.
 
Vad händer?
GISSA, skiten lossar förstås och lämnar ett stort jävla hål efter sig.
 
Men, man är väl inte sämre än man kan laga felet efter sig tänkte Tott och hämtar silvertejp och lagar hålhelvetet med.
 
Jag funderar på all sluta raka skallen enbart för att se om jag blivit gråhårig på grund av Totts "bravader" :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: